Izolacija za bolju budućnost

 

 URSA-ina kampanja „We are all bears"

 7.9.2015

URSA-ina kampanja „We are all bears“ (op.p. Svi smo mi medvedi) u finalu Digitalnih nagrada 2015. (Digital Awards 2015)

 

  • Žiri ovih prestižnih nagrada za oglašavanje će svoju konačnu odluku objaviti 25. Septembra
  • Italijanska kampanja dostigla je više od dva miliona ljudi i povećala broj sledbenika na društvenim mrežama za čak 4000 %

 

DCA Logo

 

Kada je reč o oglašavanju, provokacija deluje. URSA-ina  italijanska kampanja je to i dokazala. Nju je osmislila kompanija La Tribu de Comunicaciones, a računala je na podršku i saradnju italijanske mreže Clima Onlus (Clima Onlus Network).

 

Njeno pokretanje nije bio lak poduhvat. Zahtevalo je stvaranje lažne kompanije - ARSU, koja proizvodi izolaciju, a čiji su »biorazgradivi i ekološki održivi« proizvodi izrađeni od medveđe kože. Kompanija je imala pravu internet stranicu, pa čak i promocioni video.

 

Prvi lažni video odmah je objavljen na internetu, a prouzrokovao je snažne reakcije besnih korisnika širom sveta. Nakon toga na internetu i na društvenim mrežama objavljen je drugi video, u kojem su predstavljeni strategija i ciljevi kampanje. U samo nekoliko dana video je pregledan milion puta.

 

»Poruka je bila jasna«, rekao je direktor marketinga kompanije URSA Insulation, Efrén del Pino, »staništa medveda i život na našoj planeti ugrožava globalno zagrevanje. Svi se moramo boriti protiv klimatskih promena, a upotreba izolacionih materijala u građevinskoj industriji nesumnjivo može pomoći u borbi protiv ove pojave.« Sada je ta inovativna i odvažna reklamna kampanja izabrana u finale prestižnih Digital awards 2015. Žiri će svoju konačnu odluku objaviti 25. Septembra.

 

 

Rezultati kampanje govore sami za sebe. U samo nekoliko nedelja, kampanja „We are all bears“ dosegla je praćenje dva miliona ljudi, postigla medijski uticaj u vrednosti od 200,000 Eura, a bila je prisutna i u velikim svetskim medijima kao što su Metro, CNN, Wired i La Stampa. Nadalje, prenošenjem na internet kampanja je pomogla u dramatičnom povećanju sledbenika na društvenim mrežama. Samo na Facebooku broj sledbenika se povećao za 4000 %.

 

Paralelno s ovom kampanjom pokrenuto je i takmičenje za URSA-inu nagradu,koje propagira vrednosti energetske efikasnosti, dizajna, tehnoloških inovacija i održivosti okoline.

 

Za više informacija posetite: